Veel gestelde vragen
1Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.
2Voor welke leeftijd gelden de kinderprijzen?
De kinderprijs geldt voor kinderen van 3 t/m 11 jaar. Kinderen jonger dan 3 jaar mogen gratis meevaren.
3Zijn drankjes inbegrepen bij de entreeprijs?
Nee, de drankjes zijn exclusief. De drankjes die genuttigd worden tijdens de vaart kun je aan het einde van de vaart aan boord met PIN of met creditcard afrekenen. De drankenkaart vind je hier.
4Mag ik zelf drankjes meenemen?
Het meebrengen en/of nuttigen van eigen drankjes is niet toegestaan.
5Hoe betaal ik de tickets?
Tickets kun je gemakkelijk en veilig online betalen met iDeal, creditcard of PayPal.
6Hoe betaal ik de drankjes aan boord?
Aan boord kun je met PIN of creditcard (Visa of Master Card) betalen.
7Kan ik de drankjes per persoon afrekenen als ik met een groot gezelschap kom?
Helaas is het niet mogelijk om per persoon apart af te rekenen in verband met de korte tijd die we hiervoor hebben tijdens de vaart.
8Hoe reserveer ik met een kortingsbon of -pas?
Volg de instructies die bij de kortingsactie vermeld staan. Als je deze instructies niet gevolgd hebt, dan kun je geen gebruik maken van de korting. De kortingsbon of -pas dien je aan boord in te leveren of te tonen.
9Hoe reserveer ik als ik een voucher van derden heb?
Volg de instructies die op de voucher staan. Je dient de unieke code te gebruiken bij het reserveren. Als je de voucher niet online verzilverd hebt, dan is deze helaas niet geldig bij je reservering.
10Kan de korting achteraf nog verrekend worden?
Nee, dit is niet mogelijk.
11Is het noodzakelijk om mijn reserveringsbevestiging mee te nemen naar de boot?
Nee, het is niet noodzakelijk om de bevestiging te printen en mee te nemen naar de boot. Deze geldt vooral voor jezelf. Wanneer je een combinatieticket gekocht hebt, dan dien je de e-mailbevestiging wel te printen en in te leveren bij de andere attractie. Deze bevestiging is je toegangsbewijs.
12Ik heb geen bevestiging van mijn reservering ontvangen per e-mail. Wat moet ik doen?
Nadat je de online reservering afgerond hebt, ontvang je automatisch binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail. Het kan zijn dat deze e-mail in het postvak voor ongewenste items of spam is gekomen. Wij raden je aan om eerst dit postvak te controleren. Mocht ook in dit postvak geen e-mail van de Pannenkoekenboot zijn binnengekomen, dan raden wij je aan om even telefonisch contact met ons op te nemen.
13Gaat de boot varen bij regen, mist, onweer of sneeuw?
De rondvaarten gaan in principe altijd door. Wanneer een rondvaart door extreme weersomstandigheden niet door kan gaan, dan zullen wij alle gasten tijdig informeren.
14Kan ik mijn voorkeur voor een tafel aangeven?
Je kunt ons een e-mail sturen met jouw voorkeur voor een tafel. Wij noteren dit bij jouw boeking. Bij het indelen van de tafels wordt hier zo veel mogelijk rekening mee gehouden, maar wij kunnen niet garanderen dat de voorkeur ingewilligd wordt.
15Worden gasten die iets te vieren hebben in het zonnetje gezet?
Je kunt ons een e-mail sturen over de verjaardag die je aan boord viert. Wij noteren dit bij jouw boeking. Het personeel aan boord zet vaak alle jarigen in het zonnetje, maar dit kunnen wij niet garanderen.
16Kan ik een optie plaatsen?
Wanneer je een optie wilt plaatsen, raden wij je aan om via e-mail of telefonisch contact op te nemen met ons boekingskantoor.
17Is de boot geschikt voor rolstoelen of met krukken?
Aan boord gaan in een rolstoel of met krukken is mogelijk. De rolstoel(en) en/of krukken kun je aangeven bij de reservering en wij zullen dan een tafel op het benedendek reserveren. Op het benedendek bevindt zich ook het pannenkoekenbuffet. De toiletten zijn echter op het bovendek en alleen te bereiken via een trap. Er is geen lift of invalidentoilet aan boord.
18Zijn er toiletten aan boord?
Ja, er zijn toiletten aan boord en deze bevinden zich op het bovendek. Er zijn twee damestoiletten en twee herentoiletten.
19Is er een babyroom aan boord?
Ja, er is een babyroom op het bovendek naast de stuurhut.
20Is er airconditioning aan boord?
Ja, op het benedendek is airconditioning.
21Kan ik op het buitendek zitten?
Ja, er staan tafels op het buitendek. Deze worden niet gereserveerd, maar je kunt uiteraard ook buiten gaan zitten bij mooi weer.
22Staan alle tafels aan het raam?
Ja, alle tafels staan aan raamzijde.
23Zijn honden toegestaan aan boord?
Nee, honden zijn niet toegestaan aan boord.
24Is de boot kindvriendelijk?
Ja, de boot is kindvriendelijk. De veiligheid van kinderen staat bij ons voorop. Dit betekent dat er geen lage relingen of gevaarlijke openingen zijn. Bovendien is er altijd toezicht aan boord en let de bemanning extra op de veiligheid bij het in- en ontschepen van de passagiers.
25Hoeveel personen kunnen maximaal aan boord?
Er kunnen maximaal 130 passagiers aan boord van de Pannenkoekenboot Nijmegen.
26Zijn er reddingsvesten?
Ja, er zijn voor alle passagiers reddingsvesten aan boord.
27Worden de pannenkoeken geserveerd?
Nee, er is een pannenkoekenbuffet. Je kunt kiezen tussen spek-, appel- en naturel pannenkoeken en vervolgens zelf de pannenkoeken beleggen met garneringen van het buffet.
28Met welke garneringen kan ik mijn pannenkoek beleggen?
Er staan tal van garneringen op het buffet: zowel zoet als hartig.
29Is er voldoende keus voor vegetariërs?
Ja, er zijn appelpannenkoeken en naturel pannenkoeken. Daarnaast staan er voldoende vegetarische garneringen op het buffet.
30Zijn de pannenkoeken en garneringen halal?
Nee, de pannenkoeken en garneringen zijn niet halal.
31Is er ook pannenkoekenbeslag voor bepaalde allergieën en/of dieetwensen?
Ja, er is op aanvraag speciaal beslag voor de volgende dieetwensen en allergieën: glutenallergie, kippeneiallergie, melkallergie, lactoseallergie, soja-allergie en een vegan dieet. Meer info vind je hier. Houd er rekening mee dat er in onze keuken altijd sporen van gluten, melk en ei aanwezig zijn.
32Zijn er ook andere gerechten dan pannenkoeken?
Nee, er zijn geen andere gerechten.
33Kan ik op een andere locatie op- of afstappen?
Nee, het is niet mogelijk om op- of af te stappen op een andere locatie.
34Kan ik mijn auto in de buurt van de boot parkeren?
Wij raden je aan om te parkeren in een parkeergarage (Eiermarkt of Kelfkensbos). Beide parkeergarages zijn op loopafstand.
35Zijn er fietsenrekken bij de boot?
Ja, er zijn fietsenrekken op de kade.
Pannenkoekenboot Nijmegen
Waalkade t/o Casino
6511 XR Nijmegen
Nederland
T +31(0)24 - 360 12 62
info@pannenkoekenboot.nl